a French Foreign Legion Forum

Welcome! Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Bonjour, bonsoir messieurs légionnaires.

Joined
Jan 3, 2019
Messages
31
Reaction score
2
Location
Caribe
Home Country
Colombia
Bonjour, bonsoir messieurs légionnaires. C'est un plaisir, je suis Juan, originaire de Colombie. J'ai 34 ans et je souhaite rejoindre les rangs de la Légion étrangère française. J'aimerais être consulté. Si vous pouvez m'aider, je serai à l'écoute de vos avis, anecdotes et enseignements. Merci beaucoup pour votre atencion. Je m'excuse si je me présente o je je devrais pas le faire, si je me trompe, les amis m'excusent, avec tout le respect que je vous dois.
 

Surfguy

Super Active Member
Joined
Aug 27, 2011
Messages
1,530
Reaction score
777
Location
Wales Mostly
Home Country
United Kingdom
Si vous parlez Anglais, vous obtiendrez plus de réponses.
 

Joseph Cosgrove

Moderator
Legionnaire
Joined
Jul 13, 2013
Messages
9,567
Reaction score
7,907
Location
Thailand
Home Country
New Zealand
(...) J'aimerais être consulté. (...)
Je crois que tu voulais dire “j'aimerais être contacté pour avoir des conseils”. However as Surfguy points out, there is more chance of you getting responses if you post in English.
 
Joined
Jan 3, 2019
Messages
31
Reaction score
2
Location
Caribe
Home Country
Colombia
[QUOTE = "Joseph Cosgrove, post: 233697, miembro: 10114"] Creo que quiso decir "Me gustaría ser contactado para obtener asesoramiento"
Surfguy señala que hay más posibilidades de que obtengas respuestas si publicas en inglés. [/ QUOTE]

hola hola amigos respetuosos, me disculpo si fue una falta de ortografía. Si quiero ser aconcejado! Les agradezco toda la información y los consejos que me pueden dar. Te deseo éxito en tu trabajo.
 
Joined
Jan 3, 2019
Messages
31
Reaction score
2
Location
Caribe
Home Country
Colombia
hello friends I hope they are good, I am new to the forum, I do not know much how the page works I would like to help me, with information and advice of oreparacion to enter legion. I present myself again I am a 34 year old Colombian ex-military and annoying to belong to one of the best elite clubs in the world, the LEF. beforehand I apologize again for the language, since I only speak Spanish and I help with the translator.
 
Joined
Jan 14, 2006
Messages
4,273
Reaction score
2,785
Location
U.K.
Home Country
United Kingdom
Welcome to the forum. I like the term elite clubs. However you will have to get in first and complete your 5.

Good luck and a Happy New Year.

Chas " Elite Club Member " ?????
 

Joseph Cosgrove

Moderator
Legionnaire
Joined
Jul 13, 2013
Messages
9,567
Reaction score
7,907
Location
Thailand
Home Country
New Zealand
[QUOTE = "Joseph Cosgrove, post: 233697, miembro: 10114"] Creo que quiso decir "Me gustaría ser contactado para obtener asesoramiento"
Surfguy señala que hay más posibilidades de que obtengas respuestas si publicas en inglés. [/ QUOTE]

hola hola amigos respetuosos, me disculpo si fue una falta de ortografía. Si quiero ser aconcejado! Les agradezco toda la información y los consejos que me pueden dar. Te deseo éxito en tu trabajo.
Juan, a word of advice from a new friend, post in English :cautious:
 
Top